Би... Эхлэл

0,1,2,3,4... 20! Яг энэ мөчид цаг хугацаа, чи надад 20 гэж хэлэх гэж байна. Тийм ээ, би чамайг надад ингэж хэлээд хорлонтойгоор инээхийг чинь мэдэж байна. Чи юу ч хийж бүтээгээгүй, миний өмнө хэлэх үг чамд байхгүй гээд шүдээ зуун чихэнд минь шивнэхийг чинь мэдэж байна.

Энгийн л нэгэн бичлэгээр би өөрийн блогоо нээхээр шийдлээ. Энгийн юм бүхэн агуу гэж би хэлэх дуртай. Надад сайхан найзууд бий. Тэд намайг Зоогий гэж дууддаг. Аа харин зарим нэгэн нь намайг НОВШ гэж дууддаг. Учир нь тэднийг би өөрөөс нь дутахгүйгээр мэддэг, тэднийг өөрөөс нь дутайхгүйгээр хайрладаг. Надад энэ сайхан найзууд, үргэлж намайг гэдэг гэр бүлээс минь өөр хөрөнгө байхгүй. Бусдын төлөө амьдрахыг хичээдэг, тэнэг хэдий ч миний ӨӨРИЙН сонгосон зам...

Тэнэг гэдэг үгэнд ХЯЗГААРГҮЙ дуртай... Гэхдээ БАЙСАН. ХЯЗГААРГҮЙ л гэх юм, БАЙСАН л гэх юм. Учир битүүлэг ярих юм...

Би ийм л хүн. Ийм л нэгэн хүний учир битүүлэг блог ийнхүү нээгдлээ.



Цаг хугацаа би чиний урдуур ганц ч удаа гэсэн амжиж гишгэлээ...

11 сэтгэгдэл:

uundaa said...

...эхний сэтгэгдэл...байнгын уншигч чинь байх болнооо, новшооо!!! нтр хэхэх....

Ulzii said...

Shine onii mend! zoogii

Админ said...

wow shine blog shine niitlel shine on! odoo shine domain!

orchlon said...

shine jiliin mend hurgii,,
buun buun amjilt husii,,

Engel Bee said...

hehehe LOL Za goy goy yum bichjaaraiii ehheheh !!!!!!!!!!!! Hugshirchiindaa minii Uvuuu ehheheh

Tsengel said...

,,,анддаа зөндөө их амжилт хүсье,,,

Үлмэдэх said...

Учир битүүлэг нийтлэлүүдийг хүлээжийнэ. Амжилт хүсье

smile forever said...

Olon sonirxoltoi bas surgamjtai zuilsiig endees olno gedegtee itgejiin amjilt husii!!!

Gansukh B said...

шинэ оны мэнд хүргэе, амжилт хүсье, бичээд байгаарай ;)

Bilguun said...

Za amjilt husii!!! Dandaa goy yum bichij bgaarai.Bnga unshij bnaa nz mini...

Anonymous said...

amjilt husye!!! uragshaa. urgelj goy zuil bichij bgarai. bngiin unshigch chin bh bolnoo. nuuts shuten bishregchees chin

Post a Comment